Prema zakonu o zdravstvenoj zaštiti svaka osoba nezadovoljna pruženom zdravstvenom uslugom ima pravo neposredno ili pisanim putem tražiti zaštitu svojih prava s obzirom na kvalitetu, sadržaj i vrstu zdravstvene usluge koja se pruža u Specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju Stubičke Toplice.
Pritužbu ( pisano izraženo nezadovoljstvo) ili prigovor ( usmeno izraženo nezadovoljstvo) pacijenti mogu uputiti odgovornim osobama bolnice slijedećim redosljedom:
Pritužbu ( pisano izraženo nezadovoljstvo ) pacijent može uputiti na slijedeće načine:
Ravnateljstvo će odgovoriti podnositelju pritužbe u roku osam dana. Ukoliko pritužbu nije moguće rješiti u navedenom roku, obavijestiti će se podnositelja da je rješavanje u tijeku i da slijedi pisani odgovor unutar određenog vremenskog roka koji ne može biti dulji od petnaest dana.
Podnositelj pritužbe može se obratiti Povjerenstvu za zaštitu prava pacijenata u jedinici lokalne (regionalne) samouprave ako odgovor nije dobio u roku osam dana.
Pacijent može podnjeti pritužbu izravno Ministarstvu zdravlja, bez obzira da li je prije proveden postupak u Specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju Stubičke Toplice.
Kontakt ministarstva:
Ministarstvo zdravlja, Ksaver 200a, 10 000 Zagreb
Bijeli telefon : 0800 7999 , besplatni telefon, radno vrijeme od 8,00 do 16,00